Cause you ain´t woman enough to take my man

Tjoho!
 
Började på med lastbils tkn igår, och eftersom ja va sjuk förra veckan så fick ja lära mig färdskrivaren o säkerhetskontroll och även köra en sväng på gården sen på eftermiddagen! Svinkul! :) Drog till kollo sen o busa med Lady, sen kom karln o hämta mig där. Blev hem till Mullhyttan för o käka o sen la vi oss i sängen o glodde på film. Och tvärslockna såklart, haha :) Vaknade nog runt halv 22, så de blev ner o borsta tänderna o lägga sig igen ;D
 
Drog hem en sväng imorse, sen blev de o cyckla till terminalen. Hade teori hela morgonen, sen blev de iväg för o ta skolkort! haha ;D Efter lunch så fick ja göra tk, sen skulle ja köra bil en sväng med. Nån liten minibuss typ, hah askul. Fick jätte mycket beröm också, o så harom bokat halkan till mig 1 okt så nu jäklar äre inte långt kvar! :D
 
Nu sitter ja o väntar på att min kära lilla Fredrik ska sluta jobbet o komma hit, vi ska åka o hämta Sickan sen blire hem till Mullhyttan en sväng! Vi får se vad vi ska hitta på, blir iaf hem till mig ikväll för o sova :)
 
Tjaråh!
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

gillar bilden! :)

2012-09-18 @ 21:46:17
URL: http://rtp.blogg.se
Postat av: Maddiie

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

2012-09-19 @ 09:45:10
URL: http://www.maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0