Du gamla, Du fria

Tjoho!
 
Gav fan i skolan igår o drog till karlslund med Lady o gick en låångpromenad! Somna som stockar när vi kom hem, haha :) Blev sedan iväg för o hämta Sickan o karln min, så åkte vi ut på naturreservatet o fikade lite o så hundarna fick springa av sig! Blev hem till mig en sväng, sedan tog jag med mig Cilla o åkte till maxi för o handla lite!
Blev massa frukt o glass ätande, sedan drog ja o brorsan iväg en sväng för han skulle lära mig köra hans Camaro. Haha, dää gick bra o ja överlevde!  Tog sedan med mig karln & Cilla, så tog vi några varv runt staden! :)
 
Haha, glömde jag nämna att ja fick nycklarna också? Så har åkt runt i den heeela dagen :) Hämtade amanda imorse sedan drog vi till skolan o satt där ett tag, sedan drog vi några varv runt stan o åkte till Enellys för o käka! Biffstek, potatis o rödvinsky.. muuuums! Blev sen tillbaka till skolan en snabbis innan vi drog oss hemåt. Skjutsade ner morsan o Lady till kollo, sedan hämtade jag Cilla för massa äventyrr!
 
Är äntligen hemma nu, karln min är här med. Ska iväg på travet sen så ska lata oss här tills dess.
Tjarååh :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0