18 miles to memphis

Tjoho!
 
Jag & Nea tog med oss Lady o drog till Nora en sväng igår! Handlade en massa, sedan kidnappade vi Ronja o åkte till en sjö o svulla! Härjade runt, köpte glass innan de va dags o dra sig mot stan. Stannade även till vid kvinnerstabrottet påväg, så jädrans mysigt där! Häängde nere på kollo en sväng, plocka bär o lite så tills vi skiljdes åt o ja åkte hem till Mullhyttan. Åkte till stan 7 på morgonen o va inte tillbaka förens 22 på kvällen, så ja, karln höll på o äta upp mig lite halvt när ja äntligen kom hem, haha :)
 
Idag har vi vart iväg till skogen, plockat svamp o lite så. Nu blir det storstädning!
Tjaråh :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Betty Bones

Mysigt värre :D

Sv: Den är faktiskt.. Eum.. Min mormors, om jag inte minns fel? Dom produceras inte längre har jag fått höra, men pinupgirlclothing (PUG) ska börja nyproducera dom, om dom inte redan har gjort det, dock blir dom säkert rätt dyra att få hit då. Jag skulle föreslå att du fortsätter leta på speciellt etsy, vänta jag kan lägga ut lite länkar, jag har sparat MAAASSOR av liknande scarfar på min etsy-sida! Kan tipsa lite :D

2013-08-14 @ 11:43:42
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0