Listaa

1. Vad heter du? Katrine Elliot
2. Vem fick du dessa frågor av? Johanna
3. Hur gammal är du? 19, blir 20 i april :)  (Ja jag känner mig gammal, haha)
4. Är du romantisk? Jajemäään!
5. Hur lång är du? 174cm :)
6. Vilken ögonfärg har du? Blååååa!
7. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar ;)
8. Vilka städer har du bott i? Örebro :)
9. Tycker du om kaffe? Jajamen!
10. Tycker du om att mysa/kela? Haha mjodå :)
11. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
12. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp!
13. Vad har du för ringsignal? Mötley Crüe - Girls girls girls
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En bild på mig & fredrik :)
15. Kan du byta olja på bilen? Jajemäään!
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Haha nej, men dä kmr nog snart! haha
17. Vad är det bästa som hänt dig? Fredrik, såklart!
18. Vad är det värsta som hänt dig? Jaduu...
19. Har du varit med i tidningen? Hahah ja de har blitt en del :)
20. Har du någon piercing? Tungan, Töjning, Industrial & Tragus :)
21. Civilstånd? Min Fredrik <3
22. Hur bor du? Bor ju igentligen i stan mä föreldrarna, men håller mest till hemma hos karln i Mullhyttan. Men vi letar efter eget hus! ;)
23. Vilket är ditt drömjobb? Lastbilschaufför såklart, rätt så sugen på typ Timmerbil, köra farligt gods eller specialtransport ;)
24. Vad har du haft för husdjur? En jäävla massa fåglar & fiskar, haha :)
25. Vad arbetar du med idag? Går i skolan o utbildar mig till Lastbilschaufför, FÖRBANNAT ROLIGT FAKTISKT!
26. Kan du åka slalom? Hahah nej verkligen inte!
27. Vad har du för utbildning? -
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Dä vettefaan
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Dä vettefaan
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Dom som orkar typ, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0