Runaway

Tjoho!
 
Hade godsteori hela morgonen igår, lagom segt haha. Blev o rasta fia på lunchen, sedan blev de o dra iväg till skroten med lastbilen. Vi var ett gäng, så de blev o lasta på massa pallar. Körde en runda var, sedan tillbaka till skolan där ja fick lasta av allt med trucken. Blev sedan hem en snabbis, sedan iväg för o hämta karln o åka hem till Mullhyttan. Vi la oss i sängen o glodde på nån deckare ifrån 50 talet, var jävligt bra faktiskt! Dock så somna ja ju, somvanligt! Helt sjukt hur jävla trött ja är efter skolan o så, hah ;D
 
Hade teori hela denna morgonen med, tog sedan med mig Linus o åkte iväg o rasta athos. Amanda åker ju utomlands idag, så jag ska klara mig själv med alla killar i klassen ända tills på onsdag nästa vecka. Haha hjälp. Har just nu suttit o kört Hjullastar-Simulator i 2tim. Så tråkigt så ja dör, haha ;D Ska ta o fara hemåt nu, hinner kanske sova en liten stund innan ja ska hämta karln ;) 
 
Tjaråh!
 
Cilla som fotat!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; Hihi njaa, vi får se senare nån gång kanske, vill inte bleka sönder mitt hår igen. Och så måste man underhålla rött hår ofta för att få ha det snyggt. :)

Dollarstore :D haha :)

2013-01-22 @ 20:17:55
URL: http://missdiamond.webblogg.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage!

Naw va mys, vill också köra så mycket!

SV: Tack gumman :)

2013-01-23 @ 09:21:17
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0