Oh Frankie

Tjoho!
 
Idag tog jag mig en tur in till stan, åkte först till jula, hem en snabbis, hämta athos o åkte ner till kollo en sväng. Hämtade även mina solbrillor, åh så snygga dom var! Åkte sedan hem till Mullhyttan igen, har grejat med bilen, promenerat med Athos o latat mig såklart. haha :)
 
Imorgon får vi se vad som händer, vet iallafall att ja ska in till stan på kvällen o lämna Athos. Sedan ska Nikita & Bella följa med o vara här tills måndag morgon. Ohja, ja kommer ha fullt upp ;)
Tjaråh!
 
 
The best! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: hmm ja det kanske, får försöka hitta något bara =)
Se om man kan testa på frisyren imån, hann inte idag.

Det är 45 till Västerås :P

2013-06-27 @ 20:25:04
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se
Postat av: Nathalie

45 mil till Västerås* xd

2013-06-27 @ 20:25:28
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0