Hey little lucy

Tjoho!
 
Igår drog ja till naturreservatet m Lady en sväng på morgonen o busa runt lite. Sedan hämtade ja Cilla, Freja, Bullie, Nikita & Bella o åkte till en grusgrop bortåt närkes kil. Traska runt där några timmar, busa o fika en massa innan vi drog oss hemåt igen. Väl hemma i Mullhyttan så sov ja typ hela kvällen, haha var astrött.
 
Idag har vi vart lediga, så jädrans gött! Så ja o Cilla passade på o ta en fotografering med DeSoton, fick bli 3 olika "outfits", vädret var underbart o bilderna blev suuperfina! Skjutsa sedan in henne till stan, fick bli en sväng till donkan o sedan tog vi med oss Lady o åkte till en sjö me henne så hon fick bada lite o så :)
 
Är äntligen hemma nu, ska lägga mig i sängen med Ebba o glo på en film o lata mig lite.
Tjarååh :)
 
Liten tjuvtitt från idag, :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Betty Bones

Sv. Hm, det är lite svårt att förklara men jag ska göra mitt bästa, jag har gjort TVÅ tofsar i nacken och vikt in den under det tuperade håret. Sen nålar man fast med hårnålar. Med en bandana eller scarf så syns det inte så länge det är lite knöligt intryckt, haha :)

2013-05-10 @ 10:49:40
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Ronja

ska bli spännande o se bilderna, de verkar fina iaf haha ;D

2013-05-10 @ 11:55:39
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0