Who put the bomp

Tjoho!
 
Åkte till skolan igår somsagt o gjorde provet i Lasträkning, o fick full pott! Haha, helt otroligt.
Drog sedan iväg med Cilla, Freja, Nikita & Bella till skogen o busa o traska runt. Blev sedan iväg för o hämta karln min, han jobbar ju lite extra i lekhyttan så jag följde med dit o hjälpte till lite. Blev sedan hem för o käka en snabbis, iväg för o handla lite sedan åkte vi hem till mig o duschade o käka American pancakes! Så underbart gott, haha :)
 
Idag tog ja sovmorgon, åkte sedan o hämtade Cilla, Freja & Bullie o drog till skogen en sväng i spöregnet. Lämnade sedan av C&F, drog till kollo o fikade lite. Sedan iväg för o hämta Amanda o dra en sväng på Marieberg!
Har precis kommit hem nu, ska nog lägga mig en stund nu tills de är dags o hämta Älsklingen.
 
Tjaråh :)
 
Bild från igår :)
 

Kommentarer
Postat av: nickolina

ja men den är ju verligen sååå otroligt fin, :DD

2013-05-24 @ 09:23:57
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Mm, de ser gott ut! ^^

2013-05-24 @ 11:34:07
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0