Jailhouse rock

Godkvälleeer!
 
I fredags hämtade ja Cilla, drog iväg till donkan o drog några raggarrundor på stan, haha ;D Hämtade sedan karln o drog hem till Mullhyttan, var ju våran 3års dag somsagt men vi tänkte väll inte "fira" förens nästa helg, då vi förhoppningsvist fått ordning på bilen. Men en tårta slängde ja ihop iallafall :)
 
Lördags gjorde vi väll inte så mycket, drog ihop ett gäng o åkte en sväng på kvällen iaf till Laxå o käka.
 
Imorse vaknade jag med världens jävla ryggont, så har gått runt o känt mig som Agda 96år idag typ.. :) Trodde de skulle bli bättre under dagen så ja o Fredrik tog med oss Ebba o åkte till skogen, gick en redig sväng o när vi väl var ute o traska så drog vi till mitt svampställe. Tror aldrig ja plockat så mycket svamp som ja gjort idag, haha än ;)
 
Somna nån timma när vi äntligen va hemma, har rensat all jävla svamp så nu blire äntligen o få sova!
Skola imorgon o hela de köret, så Natttiii :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har inte kört hjullastare än, så kan inte hålla med dig än om de ;)
Faan vad möe kantareller du hittar då, jag hittar inga .. Visserligen har jag inte vart så mycket ute å letat men ändå ;O

2013-09-23 @ 19:20:31
URL: http://thefiftiesrockabilly.blogg.se
Postat av: Nea

JÄVUUUL VAD SVAMP!!! :)

2013-09-24 @ 01:48:57
URL: http://Livetsomneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0